H2O Globe je blagovna znamka, ki je razvila aplikacijo za potapljače po vsem svetu. Ti lahko pomočjo aplikacije danes najdejo svojo naslednjo potapljaško destinacijo, nakupujejo potapljaško opremo in se mrežijo. Ob ustanovitvi so želeli izvesti kampanjo za zbiranje stredstev na Kickstaterju. Za ta namen so potrebovali prepričljiv predstavitveni video.
Ozadje
Blagovna znamka H2O Globe leta 2019 razvila ekipa potapljaških navdušencev, ki so na trgu pogrešali aplikacijo, namenjeno odkrivanju novih potapljaških lokacij in mreženju skupnosti. Zato so se odločili aplikacijo razviti kar sami. Ker pa jim je ob ustanovitvi primanjkovalo sredstev za razvoj in lansiranje aplikacije, so se odločili izvesti kampanjo na Kickstarterju.
Če ste kadar koli zasledili kakšno kampanjo na Kickstaterju, ste verjetno opazili, da najuspešnejše kampanje, ki so dosegle ali prisegle pričakovani investicijski prag, vedno spremlja tudi privlačen predstavitveni video. Ljudje smo namreč zasičeni z informacijami, zato naša pozornost upada. Video je najboljši medij, saj od gledalca zahteva mnogo manjši angažma kot dolgovezni traktati besedila.
Tega se je zavedalo tudi vodstvo blagovne znamke H2O Globe. Zato so se za pomoč pri zasnovi in produkciji videa obrnili na našo, takrat še precej mlado vsebinsko in produkcijsko ekipo. Staknili smo svoje glave in izdelali vsebinsko zasnovo videa, na katerega smo ponosni še danes.
Rešitev
V našem brand newsroomu smo prepričani, da je pripovedovanje zgodb najučinkovitejši način za komuniciranje vrednot in vizije blagovne znamke. Zato smo tudi predstavitveni video za aplikacjo H2O Globe oblikovali v skladu s tem prepričanjem. Tako smo si zamislili, posneli in zmontirali video, ki poslanstvo blagovne znamke predstavi skozi zgodbo.
Eden od glavnih ciljev aplikacije H2O Globe je, da omogoči mreženje med potapljači, zato sta bila glavna junaka dva. Aplikacija protagonista poveže na podlagi njunih skupnih interesov, podobnih življenjskih slogov in dejstva, da živita v istem okolju – kot nekakšen Tinder za potapljače. Ko ste spoznata, nemudoma »klikneta« in tako se začne njuno skupno odkrivanje (podvodnega) sveta.
Rezultat
Predstavitveni video, ki smo ga izdelali v našem uredništvu, je usresničil svoj namenn in balgovna znamka H2O Globe je na Kickstarterju uspešno zbala sredstva za razvoj in lansiranje aplikacije. Ne le to, z našimi storitvami so bili tako zadovoljni, da so želeli z nami sodelovati tudi na predstavitvi ob lansiranju aplikacije, ki so jo v živo prenašali s Krka.
Celotna ekipa Dobrih zgodb se je z vso našo opremo za prenose v živo odpavila na otok v Kvarnerju, kjer smo kar ob obali postavili studio na prostem. Postavili smo režijo, vklopili kamere, ozvočili govorce in pričeli oddajati. Tudi ta prenos, ki so ga med drugim spremljali tudi ljudje, ki so projekt podprli na Kickstarterju, je bil uspešen. Danes aplikacijo H2O Globe uporabljajo potapljači širom sveta.