Recept za dobro vsebinsko komunikacijo
Dobra komunikacija je iskrena, spoštljiva, zanimiva in zapomnljiva – takšna, da se je naslovniki kljub poplavi informacij vsakič znova razveselijo.
01
#Strateško
Strateško načrtovanje je najboljše vezivo vsebinskega komuniciranja, saj zagotavlja dosledno in ciljno usmerjeno sporočilnost. Le s celostnim strateškim komuniciranjem boste lahko potrošnike spodbudili, da z vašo blagovno znamko postopoma zgradijo dolgotrajen odnos.
Nestrateško komuniciranje veliko stane
Brez jasne strategije in ciljev tudi vidnih rezultatov komunikacije ne bo. Še tako dobri videi, oglasi ali nastopi ne bodo povečali ugleda vaše znamke, ampak kvečjemu prispevali k informacijski prezasičenosti.
Za strateško komuniciranje potrebujete:
- izdelano vizijo in vrednote blagovne znamke;
- jasno opredeljene cilje komunikacije;
- globlje poznavanje naslovnikov in njihovih pričakovanj, potreb in izzivov.
Vas zanima več?
jernej@dobrezgodbe.si
02
#Poglobljeno
Ljudje se utapljamo v poplavi zavajajolčih informacij, lažnega oglaševanja in irelevantnih vsebin. Če želite, da je vaša komunikacija prepričljiva in verodostojna, je poglobljena raziskava najboljša podlaga za ustvarjanje vsebin.
Neresnice se hitro odkrijejo in počasi pozabijo
Dobrodošli v dobi interneta, ko je vsak podatek le eno “guglanje” stran. Če resničnosti podatkov ne boste preverili vi, bodo to storili vaši naslovniki. In vam lenobo ali netočnost zamerili.
Z raziskovanjem se prepričajte:
- da so vsebine primerne vašim naslovnikom;
- da so informacije, ki jih objavljate, preverjene in točne;
- da so vaše vsebine dovolj poglobljene.
Vas zanima več?
kristijan@dobrezgodbe.si
03
#Pripovedno
Zgodbe so najučinkovitejši medij za prenos informacij in znanja, saj so univerzalne. Z njimi lahko v naslovniku vzbudite zanimanje in povečate dodano vrednost izdelka, storitve ali blagovne znamke.
Zgodbe vzbujajo čustva
Če si to priznamo ali ne, smo ljudje čustvena bitja. Tudi v poslu in tudi pri odločitvah, ki naj bi bile povsem racionalne, so čustva tista, ki nas naredijo bolj dovzetna za informacije. Dobre znamke to dobro vedo.
Da bo zgodba dobro sprejeta, poskrbite:
- da je zgodba skladna z vašimi vrednotami in vizijo;
- da način pripovedovanja primeren za tiste, ki jih nagovarjate;
- da ste izbrali pravi format vsebin.
Vas zanima več?
nika@dobrezgodbe.si
04
#Dovršeno
Premišljena strategija in preverjena zgodba še nista zagotovilo za uspešno komunikacijo. Češnja na vrhu torte je kakovostna produkcijska izvedba, pa tudi sledenje trendom, ki se nagibajo k interaktivnim vsebinam.
Hudič je vedno v podrobnostih
Dobre komunikacije ne naredijo velikanski budgeti, ampak najmanjše podrobnosti. Je vaše sporočilo slovnično pravilno? Ste poskrbeli za avtorske pravice uporabljene glasbe ali posnetkov? So besedila na predstavitvi enostavno berljiva? je nastopajoči pravilno osvetljen …?
Pri izvedbi ne pozabite na:
- premišljeno izbrane kanale, medije in načine pripovedovanja;
- sodobno tehnično opremo;
- usposobljeno in izkušeno produkcijsko ekipo.
Vas zanima več?
aleksander@dobrezgodbe.si