SAP je eno največjih globalnih podjetij na področju informacijske in komunikacijske tehnologije – Forbes ga uvršča med najuspešnejših 25. Zaradi svoje velikosti je družba razdeljena na več tržnih enot. Ena od njih je SAP Srednja in Vzhodna Evropa, ki vključuje tudi ljubljansko izpostavo SAP Slovenija. Ko smo lahko zaposlene v Dobrih zgodbah še prešteli na prste ene roke, se je ta na nas obrnila s prošnjo, naj dolgočasna letna poročila tržne enote pretvorimo v kratke video zgodbe. Naše sodelovanje je kmalu preraslo priložnostno video produkcijo, zato danes za SAP Srednja in Vzhodna Evropa ustvarjamo tri letne dogodke.
SAP CEE Customer Success Kick-off
SAP Customer Success Kick-off je nekajdnevni notranji dogodek za prodajnike in tržnike, na katerem SAP vsako leto predstavi pretekle poslovne rezultate, podeli nagrade najuspešnejšim posameznikom in ekipam, zaposlene seznani s poslovno strategijo za prihodnje leto ter predstavi dobre prakse.
Na dogodku, ki se vsako leto odvije v glavnem mestu ene od držav v Srednji in Vzhodni Evropi, smo sodelovali že štirikrat zapored. Zadnji SAP CEE Customer Success Kick-off se je odvil z Zagrebu, udeležilo pa se ga je približno 450 zaposlenih iz celotne tržne enote – ta zaradi politične reorganizacije od leta 2022 vključuje tudi nekatere države Zahodne in Srednje Azije.
Kot vsako leto smo naročniku tudi na zadnjem dogodku pomagali s snovanjem krovnega koncepta. Tokrat smo ga osnovali na Einsteinovi teoriji relativnosti. Zaposleni so mesec pred dogodkom prejeli vabilo na tridnevno misijo, v sklopu katere so se podali na ekspedicije po različnih lokacijah v prostoru in času. Tam so zbirali zaupne poslovne informacije, s katerimi bodo laže obvladovali izzive prihodnosti.
Koncept smo podprli s produkcijo različnih formatov vsebin – video materiali, različnimi besedili in statičnimi grafikami, uporabljenih v tiskovinah. Posamezne sklope dogodka smo tako otvorili z animiranimi uvodnimi špicami, ki so vodile rdečo nit celotnega dogodka, obenem pa so udeležence seznanile z vsebino vsakega sklopa.
Znaten obseg vsako leto predstavlja besedilopisje, v prvi vrsti pisanje objav za aplikacijo Eventee, ki jo naročnik na svojih dogodkih uporablja kot osrednji kanal za komuniciranje z udeleženci. Aplikacija namreč omogoča potisna obvestila, preko katerih lahko udeležence obveščamo o začetku posameznih predavanj, prevozih, obrokih in vseh tekočih spremembah.
Prednost aplikacije Eventee je, da omogoča dvosmerno komunikacijo z udeleženci dogodka, ki je za SAP ključnega pomena. Udeležence zato vsako leto spodbujamo k objavljanju na družabnem zidu v aplikaciji ter med predavanji s kratkimi kvizi ohranjamo njihovo pozornost – rezultati kvizov so v živo prikazani na odru, pospremi pa jih komentar voditelja.
Poleg objav v aplikacji Eventee pa vsako leto spišemo tudi vezno besedilo za voditelja dogodka, ki je prav tako usklajeno s krovnim konceptom, in besedila scenarijev vseh video vsebin, vključno z uvodnimi špicami in razglasitvami nominirancev in zmagovalcev, ki se predvajajo med podelitvijo nagrad.
SAP CEE Partner Kick-off
Mesec ali dva po notranjem dogodku za zaposlene SAP Srednja in Vzhodna Evropa organizira še zunanji dogodek za poslovne partnerje. Ti so za naročnika izjemnega pomena, saj s prodajo programske opreme SAP (nadgrajene z lastnimi rešitvami in vtičniki) prispevajo znaten delež letnega prometa nemške korporacije.
Zaradi precejšnje podobnosti vsebine notranjega in zunanjega dogodka lahko vsebine z notranjega dogodka vsako leto recikliramo tudi za zunanji dogodek. Leta 2023 smo tako v Bratislavi reciklirali koncept dogodka za zaposlene, ki je poudarjal kulturno raznolikost tržne enote SAP Srednja in Vzhodna Evropa. S tem smo za novopridružene azijske države pričarali vključujoče vzdušje.
Tudi na dogodku za partnerje naročnika vsako leto podpremo s produkcijo najrazličnejših vsebin – od uvodnih špic posameznih sklopov dogodka in animacij za podelitev nagrad najuspešnejšim partnerjem do besedil za obveščanje udeležencev v aplikaciji Eventee – in z vodenjem tehnične ekipe na prizorišču.
Poleg omenjenega smo za naročnika in njegove partnerje po dogodku pripravili še video reportažo, ki je na hitro povzela vsebino in dogajanje na dogodku. Video so člani naročnikove projektne ekipe in udeleženci dogodka nato delili na svojih osebnih profilih na družbenem omrežju LinkedIn.
SAP CEE Quality Awards for Customer Success
Zadnji dogodek, ki ga letno ustvarjamo z naročnikom, je SAP CEE Quality Awards for Customer Success, ki je v prvi vrsti namenjen strankam. V sklopu dogodka namreč naročnik strankam, ki so njegove rešitve s svojimi informacijskimi sistemi integrirale najhiteje, najučinkoviteje ali na najbolj inovativen način, podeljuje nagrade za uspešno implementacijo.
Projekt smo prvič izvedli med pandemijo covida-19, ko zaradi omejitve združevanja naročnik projekta ni mogel izvesti v živo kot dotlej. Namesto virtualnega ali hibridnega dogodka smo si zamislili dve seriji objav z video vsebinami na družbenem omrežju LinkedIn – v prvi seriji smo razkrili nominirance v posameznih kategorijah, v drugi seriji videov pa podrobno predstavili zmagovalni projekt iz vsake kategorije. Objave so delili predstavniki naročnika, naročnikovi poslovni partnerji in stranke.
Tovrstna prevetritev dogodka v živo je omogočila, da so vsebine, ki bi jih sicer videli le udeleženci dogodka, dosegle tudi širšo poslovno javnost. S tem smo prispevali k večji vidljivosti in prepoznavnosti tržne enote SAP Srednja in Vzhodna Evropa, naročnikovih poslovnih partnerjev in strank.
Zaradi pozitivnih učinkov projekta se dogodek tudi po koncu pandemije covida-19 še vedno izvaja v takšni obliki, naš naročnik pa lahko nastale zgodbe o uspešno implementirani programski opremi SAP uporablja tudi za druge namene, npr. za interno izmenjavo dobrih praks ter predstavitve svojih izdelkov in storitev.