SAP svojim strankam v Srednji in Vzhodni Evropi vsako leto podeljuje nagrade za najboljše in najhitrejše implementacije SAP-ovih rešitev s področja informacijske tehnologije. Zaradi izrednih okoliščin podelitve nagrad za leto 2020 niso mogli izvesti v živo. Na našo pobudo so jo izpeljali kar v digitalnem formatu preko družbenega omrežja LinkedIn.
Ozadje
Izziv, s katerim se je soočal SAP, je bil pravzaprav večplasten. V prvi vrsti so tradicionalno izvedbo v živo, ki so je v zaposleni v družbi in njihovi poslovni partnerji že dodobra vajeni, ovirali številni ukrepi. Prehajanje meja je bilo odvisno od odlokov, ki so se spreminjali praktično čez noč, prepovedano je bilo tudi zbiranje večjega števila udeležencev na prireditvah.
Poleg tega se je želel naročnik odmakniti od ustaljenega, »zastarelega« formata podelitve, pri katerem so nagrajenci prejemali plakete. Po mnenju naročnika te nimajo več nikakršne vrednosti in so le še ena površina, na kateri se nabira prah. Namesto tega so želeli nagrajencem podariti drugačno izkušnjo in nekaj uporabnega.
Zadnji izziv je bil, da so bili vsi dogodki od začetka pandemije virtualni ali (res omejeno) hibridni. Tega je bila večina zaposlenih že naveličana, zato so si zaželeli “nekaj pristnega stika”, a ob upoštevanju (v različnih državah regije različnih) epidemioloških priporočil.
Rešitev
SAP CEE sodeluje z uspešnimi multinacionalkami, malimi in srednje velikimi podjetji ter različnimi državnimi organi po celotni regiji Srednje in Vzhodne Evrope – nagrajenci so torej del SAP-ove B2B in B2G skupnosti. Vprašanji, ki smo si ju zastavili pri snovanju rešitve: »Kako nagrajencem v digitalnem okolju brez virtualnega dogodka pričarati izvrstno izkušnjo?« in »Kaj uporabnega lahko SAP podeli svojim nagrajencem?«
Odgovor: Serija videov, ki bi jih SAP dva tedna objavljal na družbenem omrežju LinkedIn. V prvem tednu je bilo tako objavljenih pet videov, v katerih so bili predstavljeni nominiranci v vseh petih kategorijah; v drugem tednu pa je bil vsak dan objavljen video, ki je predstavil zmagovalni projekt nagrajenca.
Ker pa SAP CEE na LinkedInu nima svojega profila, videov z nominiranci in nagrajenci niso objavljali kot podjetje. Namesto tega so videe objavljali najbolj namreženi zaposleni iz posameznih držav, ki imajo v nekaterih državah celo večji vpliv in doseg kot podjetje samo.
Rezultat
Naš naročnik je bil po podelitvi navdušen nad odzivi, ki jih je prejemal od nominirancev, nagrajencev in širše javnosti. Tudi nominiranci, ki niso prejeli nagrad, namreč niso bili razočarani. Ravno obratno – z medijsko pozornostjo, ki so je bili deležni med podelitvijo na LinkedInu, so bili več kot zadovoljni in so videe, ki so jih objavljali SAP-ovi zaposleni, samoiniciativno delili naprej.
Projekti, kot je bila podelitev nagrad SAP CEE Quality Awards for Customer Success, so dokaz, da je digitalno okolje polno neizkoriščenih priložnosti. Te se lahko pogosto obnesejo bolje kot uveljavljeni formati. To pa še zdaleč ne pomeni, da so ustaljeni formati, kot so virtualni dogodki, passé – le začiniti jih je treba s kančkom kreativnosti.